domingo, 12 de abril de 2015

Oda al amor






      Oda al amor

en el dia en que yegares
te diré como la libertad és azul
en el krepúsculo de mis poemas
oy te avlo desde el alma
ke la vida no és solo un instante fugaz 
yeno de portokales hazinas
o vestidos violados de siléncios
 otonyos de agobiada kársel

sé ke me moriré de amor
en una deskonsolada trade
o en una derrumbada manyana
de memórias muertas i migajas de amor
a la espera del deshojar de una rosa
ao okaso kaprichoso del viento
kabizbasha salga la luna
en las pegadas de tus manos
basho el dulse kandor de tus ojos
¿Lo que disheron tus ojos
kuando se diluyeron los esfuenyos
i yoveron pasiones muertas
de enamorados yantos?

desde yá me konfieso kulpable
por el borracho de los rekodros
desde el tiempo de las cerezas
y del prelúdio de las moras
de la necesidad de tus karícias
detrás kortinas traslúsidas
donde los poemas bezan estrofas   
remordiendo sus adoloridos byervos

la poesia se me insinua a eskrivir
atragantando sinékdoques i katacreses
verso el garon de las metáforas
detrás las palavras okultanse
por siempre intensiones i djestos
és una lástima pero las palavras
desde mis poemas no pueden basharte dainda
la luna o un otro lusero del syielo
mis poemas se muriran de amor un dia
fruchigando poesias  asta el arrebato
desafogada isla que vendrá
endjunto la oriya de la mar
verso la más inefavle poétika .


                Odmar Braga .·.

No hay comentarios :